Fox Glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Kees Geus - WaarBenJij.nu Fox Glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Kees Geus - WaarBenJij.nu

Fox Glacier

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

17 Oktober 2018 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Toen we vanmorgen opstonden, scheen de zon. Na het douchen en ontbijt zijn we op pad gegaan. Een rit van ca 374 kilometer voor de boeg. Veel door de bergen, dus kronkelwegen. Onderweg kwamen we langs de zee. Daar hebben we even gestopt en rondgekeken, en natuurlijk foto’s gemaakt. Praktisch de hele weg tot aan Fox Glacier was het zonnig. Daar was het een beetje bewolkt. Omdat de weersverwachtingen bij Fox Glacier niet denderend waren, hadden we aanvankelijk voor 1 overnachting geboekt. Toch hebben we besloten een extra overnachting te doen en morgen er op uit te gaan. Ook nu weer een prachtig plekje op het park. Vlak bij keuken, toiletten en douches.
We hebben al een paar dagen problemen om foto’s toe te voegen en hebben dit aan de webmaster gemeld.

• 17 Oktober 2018 - 06:02

Jeannette:

Flinke rit gedaan dus zo met de camper. Fijn dat jullie mooie plekjes hebben op de camping en nu nog een extra dagje kunnen blijven staan. Jammer van de foto,s ik kan deze ook niet openen inderdaad. Veel plezier verder. groetjes weer van ons. Jeannette

• 17 Oktober 2018 - 06:30

Malou:

Ongeacht dat de foto’s nog komen....ik lees de verslagen met plezier...
    Was een hele tocht Kees, je zal blij zijn geweest toen jullie veilig aankwamen, redelijk vermoeiend zo dat rijden langs kronkelwegen....
    Lichte glimlach hier als ik lees vlakbij alle voorzieningen...heerlijk....ook die keukens...

• 17 Oktober 2018 - 08:24

Cor En Henny:

en weer een mooi verslag gelezen. geweldige trip.
    genieten maar
    gr van ons.

• 17 Oktober 2018 - 13:44

Hanneke:

Klinkt allemaal goed, fijn dat het droog en zonnetje schijnt dat maakt alles mooier. Veel plezier .