Glenorchy en omgeving - Reisverslag uit Glenorchy, Nieuw Zeeland van Kees Geus - WaarBenJij.nu Glenorchy en omgeving - Reisverslag uit Glenorchy, Nieuw Zeeland van Kees Geus - WaarBenJij.nu

Glenorchy en omgeving

Door: Fenna

Blijf op de hoogte en volg Kees

16 Oktober 2018 | Nieuw Zeeland, Glenorchy

Wakker worden met blauwe lucht, zon en frisse wind is altijd fijn als je op vakantie bent. Vandaag naar Glenorchy voor wederom prachtige uitzichten, filmlocaties en genieten. Glenorchy ligt aan het noordelijkste deel van Lake Wakatipu en aan de fraaie delta daarboven. Mooie route erheen, weer omgeven door prachtige bergen. Berg op en berg af, Kees kon alvast oefenen voor de rit naar Fox Glacier morgen. Aan het meer kon Kees weer met de drone vliegen, mooi windstil weer, top! In Glenorchy (klein stadje) even lekkere koffie met fudgecake genuttigd, daarna even naar de I-site voor wat extra info. Leuk winkeltje erbij, meteen location guide book van de Hobbit gekocht. Toen een rit gemaakt om de delta heen voor uitzicht op mount Earnslaw (snowcapped Misty Mountains). Toen de weg overging in gravel zijn we gestopt om nog een keer met de drone te vliegen. Daarna terug over dezelfde mooie route, we gaan niet over gravel en onverharde wegen rijden met de camper. Vlak voor Queenstown aan het meer een soepje gegeten en lekker in het zonnetje gezeten. Terug op de camping enige huishoudelijke activiteiten (was moet gedaan....) en uiteraard tijd voor thee en dan natuurlijk een glas wijn!

• 16 Oktober 2018 - 03:57

Joha De Geus:

Ik ben heel benieuwd naar de drone opnamen. Veel plezier en...proost

• 16 Oktober 2018 - 06:54

Malou:

Wij zijn ook benieuwd naar de foto’s...kan ze op de iPad niet openen, heeft geen haast....je gaat vast als je terugbent een voorstelling geven...
    Klinkt allemaal geweldig....
    Zei al tegen Fenna wat leuk dat dit zo goed bevalt.....KAMPEREN

• 16 Oktober 2018 - 19:54

Timo:

Nou Kees en Fenna wij gaan nu ook weg nog 2 uurtjes dan gaan we naar schiphol.
    Heb ook dezelfde site waar je een verslag kunt doen van wat je doet met je vakantie.
    Maar je heb eindelijk ook eens mooi weer, dat is natuurlijk altijd fijn.
    Je heb nu foto's geplaatst die niet te zien zijn. maar weet dat je het heel erg naar je zijn heb.