Los Angeles by car - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kees Geus - WaarBenJij.nu Los Angeles by car - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kees Geus - WaarBenJij.nu

Los Angeles by car

Blijf op de hoogte en volg Kees

14 November 2018 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteravond heel gezellig en lekker gegeten bij Deck 33, bar en restaurant bij het hotel. Kees had een echte amerikaanse steak van de grill, best stuk vlees hoor! Lekkere wijn erbij en boven ons een soort terrasverwarming waarbij we het heel behaaglijk hadden.

Na een goede nacht op tijd op en ontbijtbuffet op z’n amerikaans, not bad. De koffie hier is zeker erg lekker!

daarna taxi besteld en op weg naar het auto verhuurbedrijf. Kees had een Chevrolet malibu besteld, mooie bak hoor. Het zoeft er over. De navigatie ingesteld op Venice Beach en daar gingen we! De wegen hier zijn heel breed, vaak 8, 10 of 12 lanes. En volgepakt met auto’s, vrachtwagens, bussen, pick-up trucks en nog veel meer. Maar het verkeer is lang niet zo lawaaiig en stinkend als in bv Tahiti. Ook veel mooie auto’s zoals Maserati’s, Ford Mustang’s, Chevrolet Camaro’s en zo.

Ik heb mijn ogen uitgekeken, veel wijken lijken zo uit de films te komen en dat is natuurlijk ook zo hahaha! We hadden zoals gewoonlijk een stralende warme dag alhoewel ze hier al volop in de kerstversieringen zitten en warme truien dragen. Ik vond het warm, 27 gr was heerlijk! Bij Venice beach zijn we het hele brede strand op gegaan en hebben stukje gewandeld, foto’s genomen en toen moest ik wel schoenen uit en met de voetjes in het water.......KOUD!!! Er lagen veel surfboarders in het water, wachtend op de hoge golven. We hebben nog een poosje lekker in de zon gezeten en toen weer op pad, op naar Rodeo Drive, de beroemde winkelstraat voor als je heel veel geld uit kan geven. Toen op zoek naar de Gibson Guitar Showroom, Kees wilde daar graag even kijken maar was vergeten dat ze vorig jaar failliet zijn gegaan. Het was er niet meer. We hebben wel in een klein tentje koffie gedronken met een waffle erbij. Toen naar Beverly Hills waar we langs het Police Department reden waar Beverly Hills Cop werd gefilmd. Daarna op weg naar Universal City om de studio’s van Universal te zien. Veel verkeer waardoor we het niet meer de moeite waard vonden om voor $ 100 pp de studios in een uurtje te bekijken. Dus terug naar het hotel. Fenna wilde nog even haar haar wassen en toen op naar het happy hour in de bar bij het hotel. Aansluitend nog een hapje eten. Wat een heerlijke afsluiting van een fantastische reis! Ook de Amerikanen mogen er zijn qua vriendelijkheid, attentie en innemendheid!

• 15 November 2018 - 05:11

Marieke:

Wat gaaf dat jullie op al die plekken geweest zijn!
    Inderdaad een mooie afsluiting van de reis ☺❤

• 15 November 2018 - 05:46

Henny En Cor:

Alles bij elkaar een mooi reis geweest. allerlei mooie plekken bezocht. top!
    Goede reis terug en we zien elkaar.
    gr van ons

• 15 November 2018 - 15:56

Janny:

Goede reis naar huis en we zien elkaar gauw! Groetjes, Janny

• 15 November 2018 - 19:19

Johan Bechler:

Dank voor jullie mooie verhalen en foto’s. Goede vlucht en tot gauw!

• 16 November 2018 - 04:58

Malou:

Nog een keer want soms gaat met reacties wat verkeerd...schitterend om daar nu te zijn...zo volkomen anders ...enjoy