Queenstown en Arrowtown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Kees Geus - WaarBenJij.nu Queenstown en Arrowtown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Kees Geus - WaarBenJij.nu

Queenstown en Arrowtown

Door: Fenna

Blijf op de hoogte en volg Kees

15 Oktober 2018 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Wederom een koude nacht, kan ook niet anders met zo’n groot koud meer en besneeuwde bergen om je heen. Maar goed geslapen en dat is fijn. Fris en fruitig op weg naar Queenstown. Voorspoedige reis, weer mooie landschappen, het kan niet op (en er komen nog veeeeeel meer!). We waren zo vroeg bij de camperplaats dat we besloten om na inchecken door te rijden naar Arrowtown, een mooi bewaard gebleven goudzoekersstadje. Daar aangekomen eerst een leuk eettentje gezocht voor een bak heerlijke koffie en nog lekkerdere lunch. Helemaal blij met de verrukkelijke pancakes met vruchten en Kees met zijn omelet (zonder kaas uiteraard). Daarna wat door het kleine dorpje gelopen om de oude huisjes van de goudzoekers te zien. Erg leuk, mooie omgeving. Toen terug naar de camping en ons geinstalleerd voor twee nachten. Weer een mooie plek en werkelijk prachtige omgeving. We boffen echt, ook met het heerlijke weer. Nu eerst proosten op ons jarige Mariekje met een mooie rode wijn en morgen een dagje sightseeing in Glenorchy.

• 15 Oktober 2018 - 08:10

Cor En Henny:

wederom een mooi plekkie, zoek het goud!
    mooie fotos.
    en Feli met jullie Marieke
    gr van ons

• 15 Oktober 2018 - 14:46

Marieke:

Proost proost proooost!
    Mooi plekje zo te horen en weer prachtleuke foto's erbij :)
    xxx